söndag 28 december 2008

Nya kuddfodral

Tog mig åter igen en tur till nordanbygård för att njuta för ett tag..
Hittade jätte fina kuddfodral( ibland får man fuska o köpa färdigt när det är väldigt fint..) Köpte ett vitt med texten " Home", ett grått med texten "Harmony" o 2 olika slags randiga i grått o vitt. Blev utmärkt i min vita soffa. Men jag måste nog tillbaka imorgon för att köpa ett till grått för att skapa rätt balans.. Får väl snart börja betala inträde i denna butik för att jag jämt är där.. Men de har ju sååå fantastiskt vackra saker, kan aldrig få nog. Sen ska jag nog skapa något med symaskinen igen. Den längtar efter mig och jag efter den. Kan hålla mig borta max 3 dar... Får se om något alster kommer upp på tapeten här snart. Har planer på en ängel på 110cm!

1 kommentar:

anderssonanna sa...

men åååh! de kuddarna såg jag på åsby också, det låter som samma iaf. Jag stod o höll de i handen å tänkte köpa meeen.. ja gjorde de inte. vad fick du betala? =)