onsdag 29 april 2009

Mitt i en kris...

Ja som ni märker så haglar inte mina inlägg längre.
Jag har ju tills nyss sytt som en galning. Blev kanske lite mkt. och jag vet att jag måste fortsätt att sy då jag har en till marknad framför mig när den 1a är över.
Men just nu är det svårt att hitta inspiration och den där sparken som tar en till symaskinen, för tid finns det...
Jag är arbetslös just nu med låg inkomst o blir nu oxå "utsläng" ur vår lght. Min sambo, min kärlek älskar mig inte lika mkt tillbaka... så nu även bostadslös...

Men mamma finns ju alltid!! tack, men det känns tungt. När jag mår dåligt o är ledsen vill jag bara vara själv o bara vara. Vill inte ha någon som frågar hur det är eller om jag vill ha mat. Bara vara själv. Det kommer att bli tufft!

Men ska se till att få in några glädjens bilder på vad jag gör, när jag väl gör det. Kanske blir jag jätte peppad på söndag o vill sy för allt i mitt liv igen!

Många kramar till er!

12 kommentarer:

anderssonanna sa...

Min tjej! du vet att jag finns här! Puss och kram!

Anonym sa...

Men hjälp vad tufft du har det!!! Ta det lite lugnt ett tag, så kommer inspirationen snart tillbaka.

/Gisela
elisborg.blogg.se

Malin - Ebbas änglar sa...

Men Tess.... vad ledsen jag blir... Var nu rädd om dig, & ta det lite varligt. Kroppen & sinnet kan protestera våldsamt mycket när den inte hänger med.... Take care tjejen. Xtra STOR kram /Malin ^^,

Anna G sa...

Jag lovar att det ordnar sig... Se bara på syrran :) Kram och så ses vi på söndag, eller jag ringer dig så kan vi bestämma när vi ska ses.
KRAM!
/Anna

Joh sa...

When life gives you lemons , make lemonade .

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej!

Men kära Tess...nu blev jag oxå lessen i ögat...
ja vad ska man säga....skulle fullkomligt oxå rasa samman om min älskling kom med de orden.för mig finns bara han.Vi har gått igenom mycke tuffa saker men min kärlek till honom övervinner allt tror jag.men om inte kärleken är besvarad så vad ska man göra.bara att acceptera å försöka finna sin egna väg igen.

Ta nu hand om dej gumman!
Det löser sej säkert till det bästa ska du se.

Kramizzzz Nilla

Katarina sa...

Vad tråkigt att höra. Se till att rå om dig själv ordentligt nu. Hoppas du inte känner någon press med att behöva blogga. Du orkar när du orkar.
Bamsekram Katarina

Nettan sa...

Du ska se att ordnar sig, till det bättre. Han vet ine vad han går miste om, jag tycker inte att han är värd dej!

Många kramar från Nettan

Helenas Virrvarr sa...

:( Nu vart jag ju lite ledsen i ögat här :( Hoppas att det ordnar sig med allt. Och du vet att du kan höra av dig ifall du vill ses när du är i Köping. Vore jättetrevligt faktiskt :) Även fast vi inte har umgåtts på väldigt länge så tror jag nog att det kan gå bra ändå :)

Ta hand om dig nu sötnos

Massa kramar

På Nannys trapp sa...

Heej vännen här är oxå stiljte med bloggen men här handlr de om tid...Kära du det kommer att ordna sig för dig det vet jag och som du vet jag är ju lite häxa ibland som vet o känner på mig saker hoppas vi ses snart jag jobbar lördag inte söndag då är jag på bloggträff många kramar A-M

Lyck-Annas sa...

Kämpa på!
Livet är grymt - tur att du är kreativ!
Kram!

Malin E sa...

Nä men fy så tråkigt.Kärleken är så himla jobbig och det är hemskt när man älskar nån som inte känner likadant.
Se till att sörj ordentligt, gråta mycket och bara vara ett tag.
Vi finns ju alltid kvar när du orkar igen.
Massa kramar Malin