söndag 14 februari 2010

Till en nyfödd kille!




Låg en kväll o kunde som vanligt inte sova.
Och då kom jag på denna! Det traditionella
brukar ju vara att när man fyller år så sätter
man fram sin flagga på bordet som man fick
när man föddes. Jag har personligen aldrig gillat
att ha den där "fula" flaggan men det har ju mor.
Så nu när det är man själv som bestämmer och
skapar... så skapade jag denna Doptårta. Man
får barnets namn på det lilla ljuset babyn håller
i och födelsedatat..

Länge leve barnen!!

Kramkram T

10 kommentarer:

Linda sa...

Ooo så söt!!!

hemma hos lilla mej sa...

WOW va söt.Ha en mysig Alla ♥ Dag kram kram Rita

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Wow...sååå söt den blev då!!!

Kan jag få beställa en sån bebis bara? Tårtor har jag ju själv...fniss ;-)

Kramizz Nilla

Malin - Ebbas änglar sa...

Nej men den va väl bara för sööööööt!! Kul idé ",

Kram på dig idé-sprutan!!
/Malin

Tanjis sa...

Wow! Den där blev verkligen superfin! :)
Den skulle jag absolut sätta fram på bordet, synd att mina två småttingar redan är döpta. Suck......

Dedalina sa...

Hola, qué lastima que no tienes el traductor de Google, pues no entiendo lo que dices pero el idioma de tus manos es incomparables. Qué bellezas de Tildas, las amo. Un beso desde Argentina.

Inspiration i vitt sa...

Hej Tess, ååå vad du är kreativ och mycket duktig. Iden är hur bra och fin som helst, mycket finare än flaggan.
Jag har ett bildbibliotek i mina mappar på flera tusen bilder så jag vet inte riktigt vart jag fått de lättklädda bilderna i från som jag använt mig utav till äggen, har haft dom i flera år.
Kram på dig/Ingela.

linéa sa...

Super bra idé! Bara sååå söt.
Ha en fin vecka
:-)

Annas Vita Hjärtan sa...

Men jag dööööööör...hihi....så ljuvlig!

Kram

Unknown sa...

Hej käraste Therese!!
Vilken underbar liten skapelse... Så söt!! Förstog inte din kommentar riktigt?! :) kan du förklara det bättre är du söt?! Sitter och knapprar på min iPhone nu, då min dator varit sönder ett tag!! :)
Ha en härlig vecka vännen!! Kramar Malin