onsdag 25 mars 2009

Länge leva Leila o allt annat!

Idag får jag dubbeldos av Leia. Hennes tidning kom till mig idag.
NR 1 står det fint o prydligt på den.. o den innehöll allt,
allt jag tycker om! Helt perfekt! I kväll är hon ju även på tv4+.

Nu börjar det knaka i sömmarna o folk känner att
det skulle nog vara lite nytt till hemmen. Har
fått beställningar på tyllskärmar som jag bara
väntar på mått på o så änglar o ballerinor. En prinsessa
är oxå beställd. Tänkte prova på o göra en till egen design
.... men vad det blir tänker jag inte avslöja än.

Fick tips om att det är en trädgård o hantverksmässa i
Badelunda den17/5. Dit måste ju jag och min fågelskrämma
bara åka. Hoppas det finns bord kvar bara. GUD SÅ KUL!
Sen var det en vårmarknad på Vallby i Västerås den3/5
o dit måste jag o mitt pack så klart oxå.
Nu blommar det, hej vad det går!!

IDAG ÄR DET VÅR. ÅH VAD JAG ÄR GLAD!!!

A-m du är icke bortglömd, väntar på dig..

En härligt rutten doftande vårkram
skickar jag ut i cybern till er!

Inga kommentarer: