torsdag 19 mars 2009

Utmanad

Det var ett tag sen, men jag har blivit utmanad av miia o nettan så nu tar jag mig ann den..

Regler: Det här är svårare än vad du tror! Kopiera detta till din blogg.

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr, eller ditt eget namn som svar!
1. Vad heter du? Therese
2. Ett ord på 4 bokstäver: tova
3. Flicknamn: Tilda
4. Pojknamn: Theodor
5. Yrke: Trafiklärare
6. Färg: turkos
7. Klädesplagg: T-shirt
8. Mat: Tacos
9. Sak i badrummet: tandtrå
10. Plats/Stad: Trosa
11. En orsak att vara sen: Trasigt däck
12. Något man skriker: Tjuv
13. Något man dricker: The
14. Film: The holiday
15. Band: The pretenders
16. Djur: Tjur
17. Gatunamn: Tjädervägen
18. Bil: Tyota
19. Sång: Thinner (kent)

Jag ger den vidare till alla de trevliga läsare som jag har... bara ni som vill och orkar!

Kram Tess

2 kommentarer:

På Nannys trapp sa...

Heej vännen hur är det??? testade din utmaning men lite klurigt var det fick inte ihop allt kramar A-M..

Gårdsromantik sa...

Hej Therese!

Klurig utmaniong det där!

Jag har precis svarat på ditt mail.

Jag har öppnat webbutik och har några & upplagda där.

www.gardsromantik.se

Kram Maud