tisdag 18 augusti 2009

En enhörning till en ny liten tös..





Min vän har fått en tjej. Vad kan då inte passa bättre än
en enhörning men pärlbetsel o rosa rosett! Jag älskar
enhörningar.. tycker de är så fina på tivoli karuseller!!!
Har för mig att mamman oxå gör det.. men det spelar
ju ingen roll för det e ju lill stumpan som ska få den.
Hoppas nu inte hon är här inne o snokar!! Har ingen riktig
koll på henne.. hahha.. Hoppas ivf att bebis blir glad....
Resterande pyssel kommer efter helgen. I morgon jobbar
jag igen o gör det tom fredag. Då blir det att bo hos far..
Alltså inget pysslade där o på lördag ska jag gå på dop
för lilla Allessandro. Ser verkligen fram emot det.. mys..

Kram Tess

4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Sååå søt og nydelig den var :))
Kjempeflink er du..

Klem,Kari

hemma hos lilla mej sa...

Vilken sötis.Passar till en babytjej,va gulligt.Ja du är ju så himla duktig....Ha det gott kramizar ~~~~RITA~~~~.

Älskar sött/ Unik kollektion sa...

Hej Hopp!!

Tack för den mysig leveransen!! Allt höll!! =)

Hoppas att pengarna har kommit in som det ska!!

Ha en underbar dag! kramar Malin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hej söta du!

vilken underbar present...du är bara så duktig.
Fick nya Pandurokatalogen igår...så mycke mysiga tilda saker...bakelser med änglavingar...mums för själen...*LER*

Kramizz Nilla