söndag 22 november 2009

Ännu en helg förbi..





Här är då mitt lilla egna skrissko tjej projekt.
Hon o en massa andra ska glida vidre till Köping.
Hon var riktigt kul att "komma på". Måste
nog tillverkar en Fröken Flinga till mig själv oxå
när det finns tid..




Så har det tillkommit en farbror frost oxå som
ska ut på skridsko turne runt Köpings frusna
sjöar..

På torsdag åker de o de ska ha med sig ytterliggare
ca 15 saker som väntar på att bli vända, strykta,
stoppade o dekorerade ala Therese. Börjar kännas
lite stressat. Då jag inte gjort annat än att sy nu när jag
varit ledig fred- sönd men ändå inte hunnit. Jobbar nu mån-ons o
fattar inte riktigt hur jag ska hinna ,men skam den som ger sig!

Nu måste jag sova! ( o lyssna lite på rob pattinsson)

God natt & kram

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

åHHH vilka fina änglar med skidskor oc.helt underbara.Ha en fin vecka kramizar Rita.h jättesöt tomte.Vad duktig du är

linéa sa...

Vad fint du sytt! Ängeln med skridskor är bara för fin! Hur i jössesnamn har du kunnat få till skridskorna såå perfekt :-)
Ha en mysig måndagskväll

Anna G sa...

Duktiga du :-) Kram