torsdag 19 november 2009

Jackpot!





Arv bröllop heter de jag längtat efter..


Idag skulle jag åka till Ikea för att köpa nya ljus.
Har avverkat ett helt paket med 100st kromljus!
P är lite rädd över att jag kommer somna ifrån
alla ljus som jag älskar att tända varje kväll...

Hur som helst. Sist jag åkte till Ikea för att köpa
tallrikarna jag önskat mig (o fått presentkort på)
så var de slut! Utgående stod det... hua. Vilka ska
jag nu välja!? Så när jag ändå vandrade igenom
porslinsavd idag så kikade jag till o där stod det helt
plötsligt en trave av MINA tallrikar!!! Jippie..
Mamma som satt på parkeringen hemma hos mig
i sin bil o väntade fick snällt åka dit (hon hade pengar
som va mina att komplera med) & ta med sig en kundvagn in för jag
vågade inte gå en meter från dem! Så nu har jag 12 vackra
tallrikar & assietter. Nu tjejer kan ni komma o äta vackert.

Nu ska jag sova så jag orkar upp i ottan o sy i morgon.

Tack o hej levermousse!


1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Gokväll !vad skoj med besök på Ikea.Vad härligt att köpa tallrikar.Arv är himla snyggt tycker jag.ha det gott vännen ♥Kramizar ~~~~RITA~~~~.