fredag 4 december 2009

Fredags mys o godisbak!




Tidigare i veckan blev jag super sugen på att
börja baka julgodis. Jag hade inte allt för mkt
choklad hemma så det fick bli snickers. Denna
påse gav jag bort till söta Anna som jag gick på
bio med. Åh vilken bio sen!! Gick på New moon..
Kommer helt klart dööö innan 3an kommer ut
på bio.. min o Annas date är redan bokad
kan jag säga!

På min sista dag på(choklad) jobbet
fick jag 5kg choklad så nu jäklar kan jag fortsätta
med mitt julgodisbak.. detta år behöver inte P bli
tokig över allt choklad inköp. Hahahaa.

Nu ska jag o min ananas snart bege oss ner till
Anna för lite IDOL- mys. Vi ska börja med att
inleda ett nyttigt o hälsosamt liv. Tur då att man
är grannar så man kan peppa varandra! Så ikväll
åt jag avokado med räkor, oliver, tomat/mozzarella,
o stark stark spansk salami. Typ det enda kött jag
fixar att äta.. Jätte gott!

Helg kram till er alla!

Inga kommentarer: