tisdag 8 december 2009

Håller jag på o go nuts!?




Alltså jag börjar undra vad som försegår sig i kroppen!
Känns som allt jag gör inte, verkligen inte blir bra.
Gjorde ju om här hemma igår.. blev rätt nöjd. Läste
Inspiration i vitt i natt då mitt inrednings huvud INTE
kunde sova. Ja vad hände då?! Då var jag ju tvungen att
"riva allt" igen. Nu duger inget här i hemmet. Jag håller på
o blir tokig. Satt o sydde idag till mammas vänninna. Helt
plötsligt är jag bara tvungen att börja få bort micron från
köket! Den gjorde mig så irreterad!!!! Så in i tvättstugan.
Börja rensa bort allt uppe på en garderob, baxa upp micron
där.. o kvar var bara den mordernt fula hyllan som någon
har limmat dit. Hur kan man limma dit en hylla på väggen!?
Ja ja nu är ivf det störande momentet borta.

Åkte till Anna o köpte ett flughus nä.. så heter det inte men är
för trött för att tänka. Ja nu är det det enda som är fint hemma
hos mig för nu passar det andra inte där det va innan. Har burit
runt o konkat men INGET blir bra. Anna hjälp mig!!!!!! Annars
kan du hälsa på mig på hispan (där är ju ivf allt vitt!) Ska man
behöva få ett nervös samanbrott på sitt hem... ångest! Skulle
dessutom behöva vinna en så där 50 000 då kanske jag kunde få
det som jag ville.. I-lands problem. Men ja, just nu måste jag få
ha ett sånt.

Sytt har jag gjort emellan varven så malin o kerstin. Era grejer
blir klara till onsdag hoppas jag!

Imorgon är det ica så jag måste kunna sova nu..(92 besökare idag :):)

Kram

3 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hejsan....

ojojoj..detta låter inte bra men du ska se att det ordnar sig.
Vi alla har nog våra baddays när det gäller inredning...alla andra har det ju sååååååååååå fint....!!

Kramizzz Nilla

Anonym sa...

Ta det lugnt bävern!! Tagga ner!! Du har ju superfint hos dej ju:)Kram Linda

Annas Vita Hjärtan sa...

Tok Fia!!! Du har ju så himla fint. Och titta det blev ju hur bra som helst med granriset och slingan ;)
Oroa dig inte det kommer släppa snart. Och som jag sa titta lagom efter inspiration, ibland blir det för mycket. Och man kan inte mäta sig med alla andras hem hela tiden, man måste se till vad man själv har. Och du har en toppen fin lägenhet som du kämpat så hårt med att få, din säng är ju helt ljuvlig, golvet är underbart, högt i tak, höga vackra fönster, bullerbyidyll utanför fönstret, jätte trevliga grannar ska jag fortsätta? Hihi
Vi hörs senare i dag, jag har ett möte så jag kan inte följa med :(

Kram Anna