lördag 23 januari 2010

Förkyld!!

( Längtar till våren... )

Hej alla glada :)!
Denna vecka skulle jag fylla med glädje, lite sorg o en del stygn.
Det blev glädje, det blev lite sorg men det blev inga stygn! Blev
sjuk istället.. Det är det värsta jag vet. Varför finns sjukdom och
vad gör den för nytta!? Allt blir liksom bara så himla tråkigt... inget
smakar, inget luktar. Allt man gör känns jobbigt. Sa till mig själv i
måndags att på tors ska jag va frisk men det struntade tydligen
min kropp i! Hur vågar den??!! Ikväll hoppas jag att jag mår bättre.
OM jag gör det ska jag till P o mysa med alla 3 annars tänker jag sätta
mig med lite nål o tråd o mönsterpenna.. Hoppas ni alla andra får vara
friska!

Snorig kram på er alla!

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att du kryar på dej.Finns inget värre än vara sjuk.Bara så himla trist.Ha en skön lördag och stora krya på dej kramen Rita ♥