tisdag 5 januari 2010

Nytt år, nya friska tag.

Som vanligt hos Anna (design&countryhouse) hittar
man ju mer saker än plånboken har råd med. Men jag
lyckades fynda denna efter jul då hon hade 50% på julen
och 25% på övriga sortimentet. Denna skulle så klart hem
o pryda mitt köksfönster..


Sen hittade jag även hyllan under här. Den
passade perfekt på en liten väggsnutt som jag
hade kvar.. hihi.. Blev hemtrevligt...


Ja då var det 2010 nu då... Ett helt år har man
framför sig. Så underbart!!! Och tänk hur mkt
nya vänner jag har träffat här på bloggen under
året som gott. Massor med ny inspiration till hem
o täppa o för nål o tråd o pyssel..

Började faktiskt skissa på ett möster inför sommaren
idag.. Ska bara hitta ett tyg som passar o sätta nålarna
idet o hoppas att det blir bra!

Men gör inte ni som jag nu!?.. LÄNGTAR UT!! Att
för börja fixa o dona utomhus. Man har ju ett helt
huvud fyllt av ideer som man har gått o hållt inom
sig sen i sept. Jag längtar så sjukt mkt.. tänker på
det dagligen. Och på alla marknader som man kan
sy till.. Våren när kommer du??

Nu ska jag som vanigt försöka få lite sömn..

God natt alla, sov gott!

Kram T

3 kommentarer:

Marita sa...

Nämen, du har ju precis en sådan hylla som jag bara måste ha!!! Perfekt storlek, supergullig!!!!
Jaa, tänk vad härligt det ska bli med våren...plantera ut alla små plantor man kämpat med i fönsterholkarna...se hur allt knoppas ute...gräset blir vacker grönt - för att sedan bli som en gul ryamatta när alla maskrosorna har kommit i full blom...suck! Det ska bli så kul att få börja förverkliga alla projekt som finns i huvudet!
kram, Marita

Malin - Ebbas änglar sa...

Förstår att du längtar ut, nu när du har en egen liten tomt =)
Själv kan jag nog njuta ett tag till av vintern.

God fortsättning på det nya året Tess!

Kram Malin

Suss sa...

Hej igen!
Nu har min brorsdotter fått en liten pojke! Precis idag, Trettondagen, på eftermiddagen.
Gör du skallror fortfarande?
Vad tar du för dom?
Kan man beställa?
Kram
Susanne