onsdag 17 november 2010

En minst sagt körig dag!

Idag har jag o Mamma snurrat runt Köping, Arboga o Kungsör
för att finna loppis lyckan. Det hade öppnat några nya som var
helt ok! På en som jag inte kommer ihåg vad den hette köpte jag
en helt oanvänd, i orginal fpk.. pälsmössa. Hur fin som helst. 50kr!!
Den passade perekt till kappan som jag köpte förra året med päls-
krage på.. Så nu är jag fin som en vinter dröm ;)

Sen gjorde jag en hel del fina, gammla som nya fynd. Men dessa orkar
jag inte fota nu så bilder kommer senare.. Min gos ligger redan o snusar.


Tänkte dock att jag skulle visa bild på mitt halssmycke jag gjort
i smidet.. tyvärr blev bilden på långt håll.. Men klicka på den så
blir den mkt större. Ska lägga ut en större bild när jag fått någon
att ta den :)

Sov gott nu alla i vinter sverige! Kram


2 kommentarer:

Weronicha sa...

men... e de rosor o två pickadoller? det är kalassnyggt! ja e storimpad o vill se mer bilder :D

Tanjis sa...

Wow, vilket snyggt halsband!
Både tufft och gulligt, precis som det ska va.
Vill gärna se lite närbilder.
:D