måndag 25 juli 2011

Så söt så hjärtat smärtar!






Sydde en lite Giraf tjej idag.. eller kläderna i dag o kroppen igår. Hon blev så söt så mitt hjärta smälte! Hade ju tänkt att börja sy till i december då jag ska ha vernissage igen på Kloak. Men den här godingen får nog faktisk jag ta o adoptera. Annars behåller jag väldigt lite av det jag gör. Har nog max 10 saker kvar av ALLT jag skapat. Jag älskar att skapa o förälskar mig i ofta det jag skapar, förmodligen det som gör dem speciella o personliga.

Det jag kommit på att jag älskar mest av allt jag gör är BARNSAKER! Jag bara älskar det verkligen. Finns så himla mkt billigt tjaffs till barn. Ihop slängda Kina saker som man inte alls vet vad de innehåller. Rätt konstigt ändå... för jag själv har ingen längtan efter barn, jag vill verkligen bara skapa åt dem o vuxna såklart. Det jag älskar är nog det att man kan leka med färg o form på ett helt anat sätt än till vissa vuxna. Fast jag tror ända mina saker rör er vuxnas hjärtan oxå!? :)

Igår blev jag så jätte glad! Då fick jag en bild av en kund som visade min käpphäst med hennes barn. Sånt värmer verkligen i hjärtat. Då, då blir man nöjd i hela själen o kroppen!

Jag har ett projekt på gång.. vet bara inte när det sätter fart o när jag gör pinnar till eld... Time will tell!

Nu ska jag borsta gaddarna o dröma sött för i morgon sätter jag nog av med nya projekt! :)

Kram banan!

1 kommentar:

änglatofflor sa...

åh.. jag smälte med så fort jag såg den! så söt!