lördag 23 juli 2011

Sommar o semester!


Ja. hallå ja! Det ar inte igår :)
Det är första dagen på min semester idag och det märks att man får tillbaka skaparglädjen så fort det bir ledig tid utan press! Min hjärna börjar snart koka för den går på högvarv. Jag vill göra så himlans massa saker, vet liksom inte vilken ände jag ska börja. Har suttit i 3 dagar ute på nätet på nätet o kollat tyg, tapet o poslin.
Börjar faktiskt bli riktigt trött på vitt, vitt och vitt. Vill liksom ta in all den pastell som jag en gång haft. Har helt förälskat mig i Pip Studio. Undrar om de har textilier på metervara eller akrylatväv?
Har även kollat in tygr på Ebay för kommande projekt.. herre gu vilka fina tyger det finns!!! Vill ha vill ha.. ska beställa lite när jag får min lön :)
Beställde idag kannan ovan från Rice. Kommer att behövas för framtida kalas o den gör mig sååå glad!!
Nu är jag så trött att jag är yr, får se om jag kan sova nu när jag har så mkt som snurrrar runt i huvudet.. Nu läsa mönsterböcker tills jag slocknar!
Vi ses nart igen, nu när jag har 4 härliga veckor till förfogande. Jippie!!!!

Inga kommentarer: