onsdag 21 januari 2009

JIPPIE!!!!

Idag kom den på posten! Mönsterboken jag har gått o väntat på i flera månader. ÅHHHH så mkt fint det va i den, blev alldeles yr i huvudet. Nu måste jag få tillbaka orken så jag kan fixa lite... Har redan börjat möblera om i hjärnan.. o se vart kan jag ha den o till vem kan jag ge den o.... åh fingrarna bara vill syyy! Vilken tur att jag e beroende av tyg o sy o fixar drogen o ingen annan. Den e dock inte billig men sååå hälsosam. På återseende alla tyg fantaster o självklart alla andra!

2 kommentarer:

florin design sa...

Vad är det för bok du köpt då????

På Nannys trapp sa...

Hej vännen längesedan vi sågs jag har stått på mässan med Anna så jag har inte varit i butiken något hur har du det måste få till tyhg så hoppas jag att du kan sy till mig jag ska skrika när det är dags om du är ute o går kom för bi då det är bara att knacka på du får ta det som det är hemma hos mig du vet 3tonåringar o 3 hunadr men en kopp kaffe kanske kan locka kom till butiken annars sköt om dig kram Ann-Marie...