fredag 20 februari 2009

Hej hopp!!

Herre gud!!!! Öppnade just nya "STOFF & STIL" katalogen. Vilken katalog!! Man blir helt sjuk, har de bytt inköpare?! Man vill ha allt. VILL HA vill ha vill ha!! Precis rätt färger o mönster. Varför har lilla jag blivit arbetslös nu o inte har nå pengar när min kreativitet flödar som aldrig förr?? Åh typiskt.. Ni måste bara beställa den om ni inte har beställt där i från så ni får den ändå. Den är verkligen värd 30:- Nätet är ju inte alls samma känsla.

Japp.. annars syr, syr och syr jag. Sydde ju min badrocksängel igår. Ska bara fästa dit vingarna nu så är den klar. Jag gillar att vara ute i god tid :). Sen ska jag nog ta o sy mig ett par lavendelvingar att hänga n i badrummet.. Mitt ena vintage hjärta hängde jag på Es dopklänning o det blev såå fint! De är verkligen mkt finare i verkligheten, men så är det väl med allt.

Ska säga hej då till mammsen nu som längar hem till sitt.. eller jag som kan tycka att 2 dar räcker bra ibland.. Kan själv mamma ;)

1 kommentar:

Malin E sa...

Jag älskar dom tygkatalogerna och får ju hem dom varje år.MEN jag har inte heller råd att beställa nåt nu när jag är ensam med barnen och dessutom är just nu de dyraste månaderna på hela året.jätte trist för det finns MASSOR jag oxå vill ha i dom där katalogerna....fniss....
Kram Malin