torsdag 26 februari 2009

Sportlov hos mor..


Nu har jag åkt till mamma med min sambos barn för att de ska få ha det roligt över lovet. Igår åkte vi pulka i 2 tim o lekte i en stor lekpark. I dag startade vi tidigt med att åka skridskor. Nu har vi ätit lunch o barnen syr med min mamma, de älskar verkligen att vara omkring henne. Det märks väldigt tydligt! De har valt tygen själva.... inga kommentarer på dessa...
Nu dock börjar jag att få abstinens över att inte kunna fixa.. Har köpt ett rosa velortyg som jag har tänkt att sy en mysig tunika i, men den får väl vänta till sent ikväll då dessa sover. Åh det riktigt kryper i kroppen, hatar att inte ha något att göra eller fixa o plocka med. (dock inte folks gamla använda kläder.. hihi) Tror faktiskt att jag tar o läser lite nu. Få se om det kommer en bild på en tunika på lör när vi kommit hem o kopplat in kameran .

Ha nu ett riktigt skönt fortsatt sportlov till er som har det!

3 kommentarer:

anderssonanna sa...

Ha ett bra lov med barnen =) Se till att softa ordentligt när du nu e hos din mamma =)kramar

florin design sa...

Hoppas att de förstår vilken tur de har som har dig i sitt liv!!!! Inte alla som har en styv-mamma som göra såna saker med dem....

Hälsa din mamma från mig!

På Nannys trapp sa...

Heejj vilken otrolig tur dessa två barn har jag säger bara "otroligt bra gjort", här hemma är det problem har nu flyttat runt massa möbler efter att sovrummet är färdigmålat nu kan du tänka det fattas lite möbler fast hela garaget är fullt med grejer vet inte hur jag ska få till det, var ju på tjejträff du vet och man har ju ångest vilket hus vilken inredning något så fantasikt har jag aldrig sett där skulle jag vilja vara varje dag och njuta kram A-M..