söndag 21 juni 2009

En glad midsommar




Hoppas alla där ute haft en riktigt in och god midsommar!
En glad midsommar hade jag. Började hemma hos Mia och
hennes familj. God mat och goda skratt. Sen gick vi till en fest.

Denna vecka kommer vara alldeles för kort med för få timmar. Jag jobbar nästan hela v. Jag var så slut efter EN dag på mitt nya jobb. Hoppas jag inte blir riktigt lika trött resten av dagarna.. för då hinner jag inte sy..och det måste jag verkligen. Måste verkligen hård köra med symaskinen. Kan ju inte stå med tomt bord på marknaden på söndag. Ska hinna med en 30års fest och vila. Hur ska detta gå ihop?? För att spara lite tid och en massa pengar ska jag sova hos Mia denna vecka. (Hon köpte min gamla lght så jag känner mig hemma :). Men hela sy konkarongen får stackaren ha i sin lght. Men vi är RIKTIGA vänner så det kommer att gå super! Alla som inte har henne eller en likasinnad är fattiga i sitt hjärta på vänskap.

Nu måste jag gå och börja lite med att sy för i kväll åker jag till Mia och Västerås.

Massor av halv stressiga kramar från Fröken!

2 kommentarer:

Miia sa...

Nä men tack, de värmer! =) Du är alltdi välkommen hem till mig, de vet du. Kramiz

Assi sa...

Lycka till. Hoppas du hinner/orkar sy det du behöver till marknaden!
Assi