torsdag 9 juli 2009

Mera.. mera..







Ja hej.... ni som börjar känna mig nu kanske
inser att jag inte kan göra något med måtta ;)
När jag får dille på det så bara öser det över mig
tills jag kommer på något nytt...hahah. Har
vart så i hela mitt liv... Kanske var det därför
jag tog mitt körkort på endast 2 mån förra
sommaren från att aldrig ha tagit i en ratt.

Lugn.. jag har inte gett upp nål o tråd, tar
bara en paus. Tills mer tid finnes:).

Nu i alla fall har jag gjort en ny blandning på
färger. Var inte riktigt nöjd med den cerisa
färgen o den gröna. Nu blev det bättre! Sen har
jag gjort prinsesstårts ringar, mobilsmycken o
berlocker för halsband... Lite nya örhängen blev
det oxå.. Nu när jag sitter här o skriver kommer
jag på en massa mer som jag glömt att göra.
Hoppas det dyker upp en marknad snart så
jag får "skänka" iväg en del..

Kreativa ler- kramar till er alla!!

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Vad du är energisk.Jag fattar inte hur du orkar.Men vad gulliga och sockersöta saker.Ja du är ju bara så himla duktig.Ha det gott vännen ha en mysig torsdag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.