onsdag 14 oktober 2009

Äntligen har jag sytt igen :))))



Whohoo nu har jag äntligen sytt lite igen! Jag ska på dop
o få äran att bli gudmor på lördag. Bäbisen har redan fått
en gunghäst för att jag inte trodde det skulle bli nå dop..
ändrade planer.. Så nu har jag "bara" gjort nå litet. Kommer
nog se häftigt ut i vagnen när det ligger små glassar där i
o lyser upp vardagen :). Varje skallra har ett eget ljud.
* en med bjällra
*en med bullgur
*en med mackaroner

Kul grej.. nästan som marackas!

Det var allt för mig för ikväll.. nu ska jag vila lite för i morgon
drar 10 dagar av jobb igen innan nästa lediga tid kommer!!

Hoppas jag orkar sy lite mer nu på kvällarna men det är
rätt tufft..

Kram på er!!!

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad gulliga skallror.Ja du är så himla duktig.Ja då får du vila 10 dagar att jobba är mycket.Ha det gott vännen och ha en mysig kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

Anonym sa...

Åååååå va fina....sådan vill jag oxå ha. Alessandro skulle nog älska den. Vad kosta sig en struti??? Nu kom finskan fram lite =) Hahaha....

Pöss pöss

Suss sa...

Hallå!
Jag vill också köpa en sån där JÄTTESÖT skallra!!
Min brorsdotter blir mamma för första gången i december och det vore jättekul att få ge henne en av dina skallror!!
Jag ska vänta och se om det blir en tjej eller kille först.
En liten fråga: Är skallrorna hållbara? Jag tänker på att en makaron, en bjällra eller bulgur kan fastna i halsen på en bäbis som vill bita på allt.
KRAM TILL DIG DU SUPERDUKTIGA TJEJ!