söndag 13 september 2009

Sååå trött!

Då var dagen slut o flytten har funkat ung som den skulle! Jätte tack till alla, verkligen. Ni kämpade bra! Nu är jag så slut o har så ont i armarna att jag knappt kan skriva. Anna (annas vita hjärtan) bjöd på underbart god mat ikväll o hon har sååå underbart fint hemma!!! Vi är numera goda grannar.. AM är oxå en god granne. Jätte kul att ha dem så nära :). Vet inte vart kamera laddaren är men bilder kommer. Alla kartonger bars ut i förrådet så jag skulle kunna bo här. Så jag kan ta kartongerna vart efter... Allt är just nu en röra men samtidigt helt underbart. Nu bor jag själv, helt själv....

Sov gott

1 kommentar:

På Nannys trapp sa...

Du är jättevärd denna ljuvliga fina lgh jag skulle gärna ha en sådan ska bli roligt att se den färdig möblerad kommer gärna på en kopp the nu när det är så nära många kramar A-M..