tisdag 19 maj 2009

Bild galleri..

Hej! Nu ska jag precis till att börja sy en massa.. vet ej om det hinner blir så mkt bloggande på ett tag. Blir saker klara lägger jag så klart ut dem. Kikar ivf in o läser lite. Jag håller på och skapar ett bild galleri för dem som är intresserade. Där kommer det endast finnas bilder på det jag gör och inget annat.. Enklast för dem som bara vill se det jag gör o slippa en massa pladder :). Det är i så fall bara att klicka på jordgubben till höger så kommer ni dit. Eller gå in på http://stygnmedstil-galleri.blogspot.com om ni vill krångla till det .. hihi..

Kram på er!

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

1000 tack för tipset på butiken.Tack snälla du.Har pratat med hon och jag får min krans.Det är tack vara dej.Är så glad och nöjd.Ha en bra dag kramiz¨~~~~RITA~~~~~.

Malin E sa...

Hur mycket fina saker som helst!
Kram Malin

Suss sa...

Hej
Tack för hälsningen på min blogg! Och jag var faktiskt till kemtvätten i Köping idag och parkerade PRECIS intill skyltfönstret där dina fina saker fanns!! :-D
Fast jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa. Men titta! :-)
Åker du ut och säljer på marknader och så? Jag tänkte på Medeltidsdagarna i Arboga som är i augusti. Fast det kostar kanske en del att vara med då - jag vet inte.
Men fler borde se dina saker OCH KÖPA!
Kram
Suss