lördag 16 maj 2009

Köping



Spatserade fram på Köpongs gator o ett torg
igår kväll.. när kl var ca 20 o hela stan va död
... förutom på bishop arms. där va det fullt!!
Lite fönster titt här i lite där.. Åh men där
står mina morots o choklad muffins o dekorerar
fönstret. Min rulltårta oxå. Vad glad man blir i
kroppen av att se sina saker.. kanske töntigt
men så känns det.. Hela fönstret va så fint..

I MORGON ÄR DET MARKNAD PÅ ANUNDSHÖG
KL 11-16. Mina sniglar står på tork bakom soffan o
skäms.. hihi.. de lutade så bra mot ryggen där =)

TessKram

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vet du vad butiken heter?Har jagat kransar länge och fick se 2 snyggingar.Vore tacksam om du vet vad butiken heter.Så kan jag åka dit och handla.Haen skön dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Ja, det måste vara roligt att se sina saker i skylten! Dom är jättefina!
kram
Marie

Suss sa...

Hej!
Har hittat till din blogg via Helena och hennes virrvarr! Gud, vilka fina saker du gör! Jag är jätteimponerad!!
Är det hos Epok man kan hitta dina saker? Tyckte det såg ut litegrann som den affären på ditt foto.
Jag tittar in på bloggen snart igen!
Hej från mej