tisdag 5 maj 2009

Bilder från mitt rum hos mor





Det här är en lavendelblomma. Köpte den
på Vallby i söndags. Tyckte den va riktigt FIN!


Har fått ett rum nu av mamma att kalla "mitt".
Jag är glad att jag fick det rummet de hade med
vita tapeter. Förut kallades rummet för "Afrika
rummet" och var i murriga o bruna toner. Men
vilken skillnad det blev när jag konkade in mina
vita möbler och textilier. Det ska in ett skrivbord
och lite hyllor innan rummet är komplett. Tror
faktiskt att jag kommer trivas riktigt bra här!
Jag rotar lite i kartonger o hittar lita av mina saker
att sätta här och där.. Sydde ett par vingar och
hängde över fönstret så nu doftar det ljuvligt av
lavendel. Ett steg ut så är jag på altanen....

Vi hörs kära vänner! Kram på er

7 kommentarer:

anderssonanna sa...

Inte helt fel hörrödu! :) Mysigt med ett steg ut till altanen =)

Annas Vita Hjärtan sa...

Kämpa på gumman, du är är så duktig!
Själv ligger jag just nu nerbäddad men hoppas stå på benen snart. Hoppas du kommer och hälsar på oss snart!

Kram Anna

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Halloj där!

åå så mysigt att kunna husera hos mamma när det krisar..mamma är ju alltid mamma...

hoppas allt löser sej för dej snart....

Fint rum har du iallafall!

Kramizz nilla

florin design sa...

Vad fint du fått det, å jätte skönt att du fått ett eget rum som du får inreda som du vill!!!!

Hälsa din mamma från mig!

Miia sa...

Du, det där ser ju jättemysigt ut!! Får jag oxå komma å bo där...;) Kommer å hälsar på dig i köping snart. Nu när man har lite tid till övers. Kram på dig!

linéa sa...

Hej!
Vad mycket fint dy sytt. Rummet ser väldigt trevligt ut, hoppas du mår bättre snart.
Kram

Helenas Virrvarr sa...

Jättemysigt. Hoppas att du mår okey raring. Jag skickade förresten mitt nummer på facebook, tänkte ifall du har tråkigt nåndag och vill göra nåt. det är bara o smsa isåfall.

Ta hand om dig

Massa kramar