tisdag 19 maj 2009

Pimp my bird house!


Hittade ett fågelpar på Panduro dagen efter
jag gjort denna. Nu blev den fullständig..
Nykära fåglar blev det! =)




Meningen var idag att jag skulle börja sy
till en kär bloggvän men det gick inte! Hela
kroppen sa ifrån. Allt bara blev fel o jag ville
sätta mig ner på golvet o sparka m fötterna
o gråta. Tror verkligheten med allt börjar komma
ifatt mig nu. Jag har hållit ångan uppe hela
tiden för att slippa. Flytten är snart klar o mammas
hus är fyllt till taket av alla mina 116kvm, Så mkt
att ta hand om. Saker ska sys o allt bara hopas.
Inte heller hör jobbet av sig som ringde mig o
undrade om jag va intresserad av det. Sömnlösa
nätter och oro. man jag har sagt till mamma;
Det kommer bli ett bra år!
Skickade iväg ett stort paket idag till Malin
på "älskar sött" & det va mkt kul =)

Jag firade min vernisage.. hihi.. idag med att använda
min kreativitet på annat sätt än att sy.. nämligen
MÅLA min fågelholk. Vem säger att bara prinsessor
får bära krona?? Kanske passar denna till ett
nygift fågelpar?.. hihi..

Ta hand om er, kramar i massor!

(För er som är nya...)
BESÖK MITT GALLERI FÖR ENKELHETENS SKULL!


Inga kommentarer: