onsdag 20 maj 2009

God Förmiddag

Vaknade nyss av telefonen. Det va panduro som ville berätta att tjänsten gick till den andra. Chefen här i västerås är verkligen genom snäll o nästan bad om ursäkt. HOn hade haft jätte svårt att bestämma sig. Men nu blev det ju som det blev. Hon tyckte dock att ja var en toppen tjej o hade svårt att släppa mig. Hon tipsade mig om att ringa till örebro o söka där.. vilket kunde leda till ev framtida förändringar.. Fast i västerås innebar ju tjänsten dekoration. Den var verkligen skräddarsydd efter mig. Men det kan ju ingen annan än en själv riktigt veta. Ingen känner ju ens riktiga innanmäte.. Bättre lycka nästa gång. Tror ändå att för mig känns det bättre att inte ens bli erbjuden än att snubbla vid mål. Man känner sig rätt värdelös. Fast det sa hon att jag inte skulle. Hon o koordinatorn i Malmö ska ha mig i åtanke för framtiden!

Idag ska jag in o köpa tyg på mitt bästa Panduro. Man kan ju inte
använda sig av vilket tyg som helst. Bära det bästa är bra nog för mig!

Kram på er!

1 kommentar:

Annas Vita Hjärtan sa...

Men lilla gumman!

Du är inte värdelös, tvärtom, du är världens goaste tjej med världens talang! Du vet att om jag hade en tjänst åt dig skulle jag norpa dig direkt!!!

Ge inte upp, ut och leta. Det finns där ute både ditt jobb och ditt liv!

Massor med kramar Anna