lördag 9 maj 2009

tipset blev till en rulltårta!






Fick tips att göra presenter till mors dag som ligger
på tapeten. Fixade o trixade o vips så blev det en
rulltårta. Den här måste ju även funka som en gå-
bort present istället för en blomma.

Jag rullade 2 st gästhanddukar o sydde garnering,
klippte lite i papper... så nu ser det ju faktiskt
riktigt kul ut! Hoppas fler än jag tycker det bara :)
Planer på fler utföranden finns i huvudet. Svårt bara
att hitta rätt stl o färg på handdukarna..

En jordgubb, en morot o en prinsess- rulltårta

Smaklig titt, kram Therese

7 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

vad gulliga.Jag gillade den sist mest.Ska du sälja dessa?Dom var mysiga .Kul med saker som inte alla har.Ha det gott kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

Malin - Ebbas änglar sa...

Men åååå vad fina Tess! Så söta, vad duktig du är! Kul & skönt att se & läsa "att du reder dig"!!! Har minsann tänkt på dig. Var in & "tjuvläste" & säger bara LYCKA TILL med beställningarna!!! Nu ska jag iväg o jobba, sen ska jag SYYYYY!!!!
Stor kram / Malin ^^,

Assi sa...

Vilken rolig idee. Tänk att få en sådan rulltårta, det skulle jag i alla fall uppskatta!
Assi

Helenas Virrvarr sa...

Ååh nu vart jag ju sugen på rulltårta...hihi :D

Kram

Anna G sa...

Jättefina. Kom ihåg att lägga sakerna i påsar till marknaden. Kram

Annas Vita Hjärtan sa...

Jätte söta! Såg sådana på mässan, något företag som gör dem. Väldigt populära där. Dina är bedårande!

Kram Anna

Titti sa...

Jättefina !!!!

Kram Titti